Friday 12 February 2010

Apmastymas-kapstausi i virsu


Pastaruoju metu neturiu kazkokio ikvepimo ar polekio suktis virtuveje. Turiu omeny, kaip kad anksciau. Taip, as darau valgyt, nes reikia, bet nieko tokio mandro.
Kai paziurejau i drauges bloga ir kitu merginu blogus, tai pasijutau tokia per daug paprasta :) Nemoku as sutvarkyti savo blogo taip, kad butu pasaka, o ir nenoriu, nes visi kas mane pazystat, zinot, kad esu labai paprasta ir mandrumu man nereikia.
Ziuresim kaip cia bus, o gal ir prisesiu kada nors, kad jums butu graziau. Pasiziurejau, kad kiti blogai turi daug juos "sekanciu", o as tik viena oficialu :( betgi zinau, kad dauguma skaitot, juk rasot man laiskus. O kas neraso, tai tikrai man perduoda linkejimus ir pagyrimus (linkejimai Rietavui ;)) Taip kad as turiu kam idomus ir mano blogas :)

As vis depresuoju toj Anglijoj. Nezinau ar tikrai jei dirbciau visa darbo diena tikrai nedepresuociau. Cia tiesiog gyvenimo budas kitoks, verciantis mane pristabdyti, o as visa laika gi lekiau, viskas turejo buti greitai ir staigiai padaryta, bet tai buvo geriausi rezultatai. Taip ir siubuoju cia toj Anglijoj ir negaliu jos pamilti, niekaip. Jauciuosi kaip muse i barscius imesta.

Viena diena man parase sena mokyklos laiku drauge. Visa laika su ja gerai sutardavau, tik nezinau kodel nutruko bendravimas. Na manau su daugeliu nutruko bendravimas tik siaip sau.
Kas keisciausia, ji man taip padejo-persiunte viena toki psichologini filma ir audio knyga. Perziurejau filma ir pajutau pakylejima, pajutau, kad man kaip tik to reikejo. Ji atsirado, kaip kokia daktaryte ir pasiule tinkamus vaistus.
Esme tokia, kad man reikia keisti savo mastyma. As labai negatyviai mastau, todel ir prisaukiu visokiu nekokius dalykus. Reikia mastyti pozityviai ir uztikrintai bei konkreciai. Ir tikslas turi buti konkretus bei realus, pvz. noriu per 3 men uzdirbti 4000lt. Cia tik pvz, nes visi norim laimeti milijona, bet ar tikrai tik milijonas gali mus padaryti laimingesniais? man uztektu tikrai zymiai maziau, kad atsikratyciau visokiu panciu.
Zodziu, daug nepasakosiu, nes ne visiems to reikia. O as va taip gydausi dabar. Turiu gi isbristi is tos prakeiktos depresijos. Taip ir girdziu kai kuriu mintis, kad sedziu namie, neturiu ka veikti bla bla bla. Turiu as namie veiklos, tik kad mano tempas greitas, tai namu tvarkymas 15min, valgio 30 min (cia jau pietus kokie didesni), pamokos su dukra per visa diena gaunasi 1-2 val (mokinames piesti, rasyti tiesiai, skaiciuoti, klausytis pasaku ramiai gulint ir t.t.), 1val dukino ir siaip durniavimo, miegas, kuri ne visas dienas isnaudoju, ir ka toliau daryti visa likusia diena? Taip atsiranda darbu visokiu.
Mokausi anglu kalbos jau taip normaliai. Buvo atsirades korepetitorius, bet dingo, tai mokausi pati. Vietoj muzikos darbe klausausi agliskas audio knygas. Viena jau perklausiau. Nes zinios, filmai-tai familiari anglu kalba, ji per daug taisyklinga, o man gi reikia ausi pripratin prie murmejimo. Turiu knyga kur senute svepla skaito-atidejau i sona, bet butinai ja iveiksiu. As dabar sau uzsibrezineju tikslus, kuriuos tikrai iveiksiu ir vel busiu linksma ir energinga.
Viena is savo tikslu parasysiu, kad pildytusi greiciau-geguzes vidury-busiu Lietuvoj (cia taip svajoju), nes suzinojau tokia proga, kurios negaliu praleisti. Negaliu ir parasyti cia, nes tai vienos mano labai geros drauges paslaptis.
Ir prasyciau be rasinejimu man, kad Lietuvoj sunku, nera ko cia vaziuoti, sedi tai sedek toj UK. Nu tai ir vaziuokit ir sedekit patys. As turiu teise svajoti apie ka as noriu, o jau kaip bus- nei man, nei kam kitam spresti-ivyks kaip turi ivykti.
Zodziu, prasau mane palaikyti, o ne moralizuoti. As bandau pasveikti :)
Gal ir per grubiai parasiau, bet as jau tokia esu, o jei nepasakysiu, tai ir uzpulsit mane su savo pamokymais. O taip neturi buti-tokiems dalykams as kurcia. Kodel mano daktaryte sugebejo man paduoti tai, ka isgirdau is karto??
Atsisveikinu su sypsena veide ir jums linkiu atsikratyti blogu emociju. Zinau, sunku tai, bet mokinkites. Jei tikrai kam reikes-persiusiu ta filma.
Gero visiems vakaro

3 comments:

  1. as ir seku, bet cia turbut 'neoficialiai' nes per rss :)
    genialumas paprastume !
    Go ahead !!!

    ReplyDelete
  2. Patiko tavo paprastumas, kuri aprasei. Sakyciau esi paprasta, kaip Rolekso leikrodis. Visas grozis slypi paprastuose dalykuose.
    Zinoma, kad skaito tavo bloga ir is to kazka pasiima, pritaiko net ir mokosi... Kaip pvz. as  Kalbant apie depresija. Sako, kad tai yra liga ir ji sunkiai pagydoma. Jei tu isties sirgtum sia liga, abejoju, kad rasytum tokius nuostabius tekstus i bloga ir dalintaisi receptais... Na, dar nesiskuti plikai pauku ant galvos?? Jei ne, tai viskas su tavim tvarkoj. O ka reiskia „depresuoju toj Angijoj“? O gal Anglija depresuoja, kad tu joje??  Na, yra ir kitas gyvenimo etapas, pvz ramus, siltas, kur niekur nereikia begti lekti ir juo taip pat reikia megautis, pajusti ir ta ramesni gyvenima. Gal tu jau prisbegiojai ir tau gyvenimas sako „pailsek, pasijausk kitaip, patirk kitokius ivykius, gal but ramesnius, naminius“ Pagal viena filosofoja sakoma, kad moterys kaip vistos, tupi ir joms viskas yra paduota. Jei moteris ruosiasi - visas pasaulis LAUKIA. Ka, noriu pasakyti, jog kur be butum – tu pati pasirinkai ten vaziuoti ir tu tokiu pat budu gali gristi atgal. Kam prievartauti save, jei tau ten taip nepatinka? Turi kojas, rankas, kalbos dovana - sedi ir vaziuoji! Zinok, kad pasaulis sukasi Tau, o ne tu del jo! Tiesiog pasakyti sau: „Aš čia! Aš esu čia! bet aš ištikrųjų esu čia ir dabar!“ gal ir kvaila, bet taip yra, ir tu zygiuosi nuo tos vietos savo kunu ir mintimis, ten kur tu zygiuosi. Elementaru ir paprasta. O tu gi paprasta ;)
    As tave palaikau, kad tu butum „sveika“. O kodel butum?? Pasakysiu kitaip „buk sveika ir laiminga“. Idomu, kaip skambetu jei palinkeciau „ linkiu issikapstyti is depresijos ir daugiau nesirgti??“ Kokiu atveju linkejimas butu pozytivus?  Skirtumas jeuciasi, ane?

    ReplyDelete
  3. Na tau as aplamai esu labai dekinga, kad radai buda kaip prabudinti mane, nes iki siol tik susiduriau su burbejimais ir priekaistais del mano busenos ir niekas nesugebejo manes isjudinti. Dauguma taip galvojo, kad visi gali liudeti ir noreti kazko daugiau, o man negalima :)
    aciu dar karta-lieku tau skolinga ;)

    ReplyDelete