Wednesday 17 February 2010

Nauda "oda"

Arteja pavasaris, todel bandau atnaujinti savo "bloga". Jei dar kazkas neveikia, tai atsiprasau, dar tik svieziai mokausi.
Rinkausi is kruvos "blogo odu" (nezinau kaip pavadinti) ir vos issirinkau :)
Negalejau rinktis vien tik maisto fono, nes cia ne tik apie maista. Negalejau mergaitisku rinktis, nes nu kokia is manes mergaite?? Man va jei butu su skalbiniais kabanciais-butu pats tas :D bet tokio nera, bet ir taip mano gyvenime nera. Norejosi rinktis ofisini varianta, nes jauciu nostalgija ofiso darbui, bet vieni ar kiti dalykai netiko.
Zodziu, issirinkau sita, nes jis man pasirode siltas, gaivus, spalvingas ir ikvepiantis, toks koks turi buti pavasaris, o ir visas gyvenimas.
O svarbiausia, jis moteriskas ;)

Bet kaip man prajuokinot, mergos jus mano :D Ale kaip sukrutot, pradejot klausineti apie kuria as cia rasiau, kai rasiau apie krema raukslems :D Taigi ne viena tokia esat, todel ir parasiau, kad zinotumet, jei jau nezinot taip :) Niekas neteisia, cia tik as baruosi, bet ir taip svelniai. Neisduosiu nei vienos vardo. Bet issigandot :D kas mane labai prajuokino. Ir dabar sypsausi labai, kai prisimenu. Aciu jums uz tai ;)

Kremo tema buvo kaip ir aprasyta, tai emet ir pradejot klausti manes apie mano dantis :D Klauset ar neissibalinau dantu. Cia ne viena klauset, tai todel ir rasau, nes kaip suprantu, aktualu gi labai ar Irute neissibalino dantu :D
Valausi su soda ir kramtau juoda smala :D Tai zinoma, kad juokauju. Valausi su standartine dantu pasta, dazniausiai perkam tokia, kuriai tuo metu yra akcija, kad pabandyti nauju, bet gaunasi Aqua fresh kazkaip pastoviai. O gal ta akcija pastovi??? REiks pasidometi.
Nieko as nedariau tiems dantims, o ir nera jie kazkokie jie akinamai balti, na taip baltesni, nes neberukau.
Bet gi as jau seniai neberukau. Ir tik pliusus galiu isvardinti del to. Kas dar dantis dazo? Kava. Bet jos nesiruosiu atsisakyti, ir taip geriu tik viena puodeli normalios kavos ir dar pieno piluosi. Tai gal jau tegul lieka tas malonumas.
Zodziu, nesibalinau as dantu :D Bet tai problemas kokias sprendziam...

Kas dar? Silikono neisidejau, bet del sito dalyko kazkaip nei viena neparaset :( o galejot :D Gera man nuotaika, niekas energijos neissiurbia, nes as neleidziu :P
Si ryta atsikeliau ne kokios nuotaikos, nes mazai miegojau. TAciau po darbo parejau namo, pasikalbejau su savo daktaryte, apsikeitem naudinga info kiekvienai ir nuejom sportuoti. Tai taip pasikroviau energija, kad pietu miego ismiegojau su maze beveik 4val. O ka, negalima???
O kas uzdraude? As gal naudojuosi proga, kad nedirbu, kad galiu megautis tokiu savo rezimu. Uztai esu dekinga savo vyrui :)

Siandien receptu nebus, nes daug darbu dar reikia padaryti. Parasysiu taip, kad norejau be galo kugelio, bet prisiminiau, kaip rankas skaudejo po pirmo bandymo, tai tiesiog kepiau bulves. Galejau tarkuoti burokine tarka, nes taip darydavau, bet skonis ne tas.
Jus ten kaupkits kaupkit bulves, nes kai as atleksiu i LT, tai kol per visus pereisiu, tai zinot kiek man kugeliu ir cepelinu reiks??? OO geras, sove mintis, darom eksperimenta. Kai as atvaziuosiu, jus man tuos kugelius, cepelinus su spirgais ir grietine (net seile nurijau), o as svorio bent 1 kg priaugsiu. Tinka toks var? Nes jei prasyciau vieno zmogaus taip padaryti, tai manau butu nesazininga :)

Ir jus man maziau pavydekit, nes senatvej kaip nutuksiu, cia kai jau Dievas prades pildyti mano sita troskima bent 5kg. O numesti as tai tikrai nenumesiu-valios neturesiu.
Parasiau ir galvoju, tai cia as valios neturiu??? O mes imsim ir dar paziuresim. Visgi nepamirskim, kad turiu didziaja dali genu is tos salies, kur kalnu ozkos gyvena, o vat imsiu ir pabusiu OZKA :P
Ir baikit burbeti ant manes, nieko blogo neparasau, o jei kam uzkliuvo, vadinasi teisybe akis bado :) Nusisypsom

No comments:

Post a Comment