Tuesday 16 February 2010

Lietiniai

Na kadangi siandien yra Uzgavenes, tai vis gi kepiau as 3 blynus. Kodel tik 3? Todel, kad jau vakar prikepiau blynu, o cia tik simboliskai kepiau, nes daug kas is draugiu kepe, nu gi ir man reikia. Bet kepiau didelius lietinius. Nes po vakarykscio mano "blogo", pussesere juokesi, kad negaliu iveikti lietiniu teslos. Nu galvoju, nu nebuciau as-jei neiveikciau :)
Ir iveikiau, tiesa ji stora gavosi kazko, nors skysta labai buvo. Bet labai skanu buvo, nes ivyniojau surio ir desreliu. Abi su GAbija privalgem itin sociai.
Zodziu, as galiu padaryti daug ka, jei tik noro yra :)
Aiste, bet tai taves neatleidzia nuo tavo prievoles-tu man kepi lietinius, kai as atvaziuosiu ;) Tu pazadejai man :P
Pavasaris pas mus ateina be jokiu Uzgaveniu ir ziemos varymo is kiemo. Lyja visa diena :( tipiskas angliskas oras. Keista, bet as cia esu 8 men, o iki siol neisigijau skecio.
Si karta trumpas "blogas", nes uzsiemusi as gi baisiausiai-mokausi, gydausi, kopiu i virsu, turiu naudotis laiku ir ramybe, kol mano vijurkelis miega.
Atsigulem, o ji man sako: Mamyte, as nenoriu miego, mes tik pagulekim :)
Beskaitant pasaka pajutau, kad sunkeja jos garbanota galvele ant mano rankos :) Mes tik pagulejom..... :)

No comments:

Post a Comment