Monday 15 February 2010

Blynai su bananais











Kadangi tai dukros megstamas valgis-tai ir skiriu sita recepta savo mazutelei.
Imam dideli inda ir imusam 2 kiausinius, ipilame cukraus ir pieniuko. Viska plakame tokiu rankiniu plakikliu, kaip kad visi anksciau turedavome, tik dabar vyras nupirko man toki "aparata" kaip as vadinu, nes jis mano mazoj rankelej tikrai galingai atrodo, bet plakti labai patogu ;)
Tada iberiam sauksteli kepimo milteliu ir miltu is akies. Tesla turi buti neskysta, o tokia, kad kabintusi saukste. Supjaustome viena banana kubeliais ir pilame vidun. Jei turim-visada iberiu saujele razinu, nes mes jas megstam :)
Na kaip blynus kepti nerasysiu, nes visi gi moka. Cia as nemokedavau, nes noro gal nebuvo, o namie vyro mama iskepdavo. Kaip tik as nenoriu valgyt, nera nuotaikos-taip pajauciu blynu kvapa ir jau girdziu man atnesant ;) niam niam
O mano puske kepa dieviskus lietinius. Visada, kai atvaziuoju pas ja-ji man iskepa. Dar ji siulo ivynioti desrele, varskes (kurios as aplamai nekenciu), o as kai ji kepa-jau speju privalgyti blynu be nieko. Man tikrai skanu.
Dabar zinau, kad ir ji prisijunge prie mano "blogo" skaitymo, tai rasau: Aiste, kai sulauksiu savo keliones i LT-privalesi man tu lietiniu iskepti ;) BE NIEKO :D
O as tau tada ten kaip visada-kelnes palenksiu rankoms, sagas prisiusiu :D
Zodziu, tavo tos metodikos as turbut neismoksiu, o ir nenoriu, tegul tai buna tavo-man valgis ;)
Mazytis mano malonumas :)

Privalgem si ryta su Gabija blynu su grietine ir uogiene.... akys net merkiasi nuo saldumo, bet skanu be galo. Zinau, rytoj uzgavenes, bet as nebesulaukiau, o dar paklausiau Gabijos ko nori pusryciams-pasake: byynu :D Na kaip as neiskepsiu, nes dazniausiai sako: desryciu arba Ogurto :D :D :D
VAkar buvo Valentino diena. Vyras man parnese toki dideli gleby dideliausiu roziu, kokiu as gyvenime nesu gavusi. Cia turiu omeny vienoj puokstej, nes per gimtadieni visa gi kibira geliu turejau.
Zodziu, gavau tokias geles ir nezinojau kur cia jas deti, nes tiesiog pamerkti i kibira nesiziurejo. Nes mes neturim vazu :D :D O kam? As juk geles kibirais gaunu :D

Prisiminiau, kaip buvau dar studente ir dirbau statybos imonej, grynai vyriskam kolektyve. Gimtadienio ir kovo 8 progomis mane dazniausiai pats direktorius parvezdavo namo, nes geliu nepanesdavau. Labai geras direktorius buvo. Labai gerai yra dirbti vyriskam kolektyve-nera bobisku apkalbu, pavydu bei galiu jaustis vienintele :D Tik vyrai turi buti tikri vyrai, o ne pienburniai studenciokai.

Kaip nukrypau.... Valentino diena. Tai dar gavau 2 bonkas sampano SALDAUS. Nes dazniausiai vyras perka sausa vyna, kurio as daug neiveikiu, o si karta sampanas buvo pagal mane. Aisku, visa nakti galvojau mirsiu, nes skrandis kazi kur nusprende iseiti, o ir galva plyso baisiausiai. Va taip ir buna, kai zmogus ne daug geri, o kai isgeri ne pagal savo norma, tai kita diena sunku sunku buna :)
Tai va, dar gavau didele sirdeles formos saldainiu dezute. Rasau didele dezute, nes nu negaliu saldainius pavadinti-deze. Nesiraso man kazkaip :)
Taigi, buvau be galo nustebinta tokiu vyro elgesiu ir demesiu. Tikrai netiketa viskas buvo. ACIU :)
Ir pagaliau mes susedom pasikalbeti. Labai gerai pasikalbejom, ka mes kalbejom, tegul lieka paslapty, nes tai jau musu seimos reikalai. Bet tokio pokalbio seniai nebuvo, reikejo ir pagaliau issiaiskinom ko kam reikia ir pan. Na dar tik pasikalbejom, o spresti ir daryti dar nieko nedarem, bet nors tai gerai :)

Jau gavau viena pastabe, kad kam apie krema nuo rauksliu parasiau :D Nu anokia cia paslaptis, o jei kam paslaptis, tai lyskit gi pagaliau is po tu tarybiniu laiku. Siais laikais protingi vyrai labai daug zino apie moteris ir ju priemones. O tie kurie nezino, gal drasiai nuskambes, bet turbut yra neismaneliai.
Nemanau, kad daug vyru cia skaito, bet jei ir skaito-nebijau. Na jei vyras atskiria kur yra akiu tusas, kremas bei plauku balzamas, tai jau geriau, nei nieko. Juk cia panasiai kaip kad jei mergina gaudosi automobiliuose. As manau, kad as pakankamai gerai atskiriu automobiliu, kokia tai marke, cia kaip mergina.
Bet kai vyras paklause kokios masinos noreciau-pasakiau tik Volvo S80, o kitos man nebetenka prasmes :D ta prasme, kitos tinka jau bet kokios.
Jei skaito vyrai ir nori mane pakritikuoti uz VOlvo S80-nieko nebus, man ji patinka jau nuo 20m. Vadinasi, tai mano masina, jei jau tiek laiko apie ja galvoju.
As ja vairuosiu? Zinoma, kaip gi kitaip? :)
As net konkreciai zinau, kas juoksis is tokio mano parasymo. Tai gerai, juokas prailgina gyvenima :P As irgi rasau ir sypsausi.

Ale pradejau apie blynus-uzbaigiau apie nezinia ka :D Taigi as ir esu-temu keitimo meistre :) Jus tik suspekit su manim :*

3 comments:

  1. praktikuojantiskulinaras15 February 2010 at 22:28

    blynu valgymo manijos genai persiduoda is kartos i karta :) Su sventem ! :)

    ReplyDelete
  2. taip, mano mociute blynus negavo ir kepdavo man, dabar as ta pati darau su dukra :D
    aciu :)

    ReplyDelete
  3. super mergaites :)

    ReplyDelete