Friday 12 February 2010

Lipimas i virsu2


As gi sakiau, kad susiimsiu ir atsigausiu, nes atejo tam laikas :)
Sportas -sveikata. I trasa vel eina pratimai. Si karta viskas daug rimciau, nes turiu ir papildomu daktarytes pamokymu. Oi tik nereikia man rasyti, kad kam tau reikia sportuoti? Patikekit manim-reikia. Genai leidzia man gerai atrodyti dabar, bet nezinia kaip bus veliau.
Ir merginos, nu gi pradekit naudoti veido kremus nuo rauksliu. Tikrai jau atejo tam laikas. O tai atrodysiu paskui as viena tarp savo merginu kaip kokia paaugle :) Parasau apie tai, nes visai neseniai viena drauge manes paklause ar as naudoju toki (nebijok neisduosiu kas tai tokia ;) ) Taip naudoju ir jau nuo 25metu kokiu. O kaip kitaip, mylekit jus save, nes viskas prasideda nuo meiles pacioms. Ir nera ko cia slepti. Tai jokia paslaptis. Aisku reklamos nereikia, nes kai kurie vyrai dar vis tiki turbut, kad moteris ant koju plaukai neauga, bet tai manau yra tu paciu vyru neisprusimas. NEpykit, bet juokinga, kai mato zurnalo modelius ir nori, kad zmonos tokios pacios butu. Zinokit ir as turiu tokiu fotkiu, tik reikia su photoshopu padirbeti ;)
Zodziu, neapsileidziam, nes vyrams nereikia tokiu moteru, o ir paciai malonu, kai nereikia net veido nusipiesti ir gali iseiti i miesta. O man visai dabar juokinga prisiminus, kaip Lietuvoj mane gatvej ar klube kokie paaugliai pakalbindavo :D
Mano vyro mama sako, kad moteriai nereikia sakyti, kiek jai metu yra. O as galvoju, kad kaip tik tai vyras gali ir turi didziuotis, kad ka vokia zmona turi, kiek metu, o kaip atrodo ;) Kiek zinau, mano vyras tam pritare, kai apie tai kalbejom.
Ale gavosi, kad cia giriuosi, puciuosi, o as tokia visada ir buvau-linksmai ir lengvai plepanti, pamaiva, man reikia demesio, negaunu is vienur-gausiu is kitur ;) man reikia is kazkur pasikrauti-pasikrausiu, patikekit. Tik turi tam buti tinkamas laikas.
Nusisypsom :)

2 comments:

  1. Ziurint i pirmos dalies nuotrauka ir i sita, tai diiiidelis skirtumas :) Na, malonu matyti, kai pakelta galva aukstyn!
    Girl, You are the best!
    Just Do It! ;)

    ReplyDelete